EXP-6000
فلزیاب

گنجیاب تصویریEXP 6000

گنجیاب تصویریEXP 6000

دستگاه گنجیاب تصویریEXP 6000 مدل به روز شده ای ایکس پی ۵۰۰۰ است که از آخرین و پیشرفته ترین تکنولوژیهای روز در زمینه فلزیابی و تونل یابی استفاده نموده است .

در اسکنر eXp 6000 دیگر از آن همه سیم و کابل خبری نیست .ارتباط به صورت وای فای و بیسیم است.

در آنتن های سیستم از حساسترین سنسورها استفاده شده است در واقع شرکت OKM در طراحی ای ایکس پی ۶۰۰۰ توانایی و قدرت خویش را درزمینه طراحی اسکنرهای سه بعدی به رخ حریفان نه چندان مطرح در بازار فلزیاب های تصویری کشیده است.دستگاه تصویری ای ایکس چی ۶۰۰۰ بهترین و به روزترین دستگاه گنجیاب تصویری روز دنیا است.

آینده اسکنرهای تصویری به سمت استفاده از تکنولوژی وای فای و بی سیم در حال گذر است.جای که از سیم و کابل خبری نیست.

دستگاه ای ایکس پی ۶۰۰۰ در دو مدل پرو و پرو پلاس عرضه میشود .

گنجیاب تصویریEXP 6000

تفاوت در تعداد آنتن ها است.ارتباط بین تمامی قسمتهای سیستم به صورت بی سیم و وایر لس است. با این سیستم با در نظر گرفتن حجم و سایز فلز و یافضای خالی میتواند تا ۲۵ متر متغییر باشد.

انواع فلزات و فضاهای خالی و حتی مواد معدنی موجود در خاک قابل تشخیص و شناسایی است.

برای اولین بار از آنتن تلسکوپی استفاده شده است که از ۵۰ تا ۱۲۰ سانت قابلیت پوشش منطقه مورد بررسی را داراست.

با آنتن ۵۰ سانتی مخصوص تونل میتوان تا عمق ۲۵ متری مقبره ها و تونل ها و فضاهای خالی را کشف کرد و تصویری سه بعدی از زیر زمین بدست آورد.از آنتن تونل میتوان در تپه ها و قلعه ها برای یافتن ورودی و یا راهروها استفاده نمود.اطلاعات و دیتای خروجی از دستگاه ای ایکس پی ۶۰۰۰ را میتوان برروی تبلیت یا عینک اندروید مشاهده نمود.

 

منوی کاری دستگاه ای ایکس پی ۶۰۰۰ عبارتند از :

Ground Scan

در این منوی کاری اپراتور میتواند برداشت دقیق تری از دیتای به دست آمده از زمین بدست بیاورد و برای آنالیز بیشتر و بدست آوردن نقطه اصلی هدف و عمق و نوع هدف اسکن مورد نظر را به تبلت منتقل مینماید. برای انتقال اطلاعات بدست آمده به کامپیوتر از کابل یو اس بی استفاده میشود . دراین حالت میتوان اسکن ها را در حافظه دستگاه eXp 6000 ذخیره نمود.تعیین عمق تابع عوامل و شرایط مختلف و متفاوتی است مانند حجم فلز,نوع فلز,مدت ماندگاری در خاک , و نوع خاک.

 

Pin Point

در این منوی کاری از سوپر سنسور برای تعیین و مشخص نمودن نقطه اصلی هدف استفاده میشود و میتوان نوع فلز را در این حالت از لحاظ آهنی یا غیر آهنی بودن هدف بدست آورد.در مدل های قبلی پیدا کردن نقطه اصلی یکی از دغدعه های اپراتور ها بود که در این مدل برطرف شده است

 

Live Scan

در این حالت اپراتور محدودیت های حالتهای قبلی را ندارد و میتواند در هر زاویه و مسیری حرکت نماید. و به محض حرکت دادن آنتن از آنچه در زیر آنتن قرار گرفته است مطلع شود .برای برداشت های اولیه میتوان از این روش استفاده نمود.

 

Mineral Scan

در این حالت با استفاده از Super Sensor میتوان برای معدن یابی و یا یافتن مواد معدنی که باعث ایجاد تداخل در اسکن میشود استفاده نمود.

 

Tunnel scan

برای یافتن فضای خالی و مقبره ها استفاده میشود . در تپه های باستانی و قلعه ها میتوان برای یافتن اتاقک ها و درهای ورودی از آنتن تونل استفاده نمود.

 

Magnetometer

برای یافتن فلزات آهنی نزدیک به سطح استفاده میشود. از این منوی کاری برای پاکسازی و حذف فلزات ناخواسته و سطحی استفاده میشود.

 

 

گنج یاب پیشرفته Okm Roverc Deluxe|گوهرباستان|09186104946

 

گنج یاب پیشرفته Okm Roverc Deluxe|گوهرباستان|09186104946

 

برای مشاوره رایگان در مورد علائم ونشانه ها و خرید و فروش فلزیاب ها

با کارشناسان شرکت گوهرباستان در تماس باشید.

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات : goharbastan@

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها : karshenasgoharbastan@

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب : 09186104946 مهندس رجایی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 15 =